niedziela, 18 października 2015

dzień 1

Bilans
śniadanie: 4 placuszki dyniowe fit ( moge dac wam przepis )
obiad; 2 pulpeciki w sosie pomidorowym + 2 ziemniaki

Chciałabym obliczać kalorie ale do tego potrzebna mi waga kuchenna, której jeszcze nie posiadam ale mam nadzieję, że już niebawem ją sobie zakupie. Kurcze doprowadza mnie to trochę do szału kiedy w internecie sprawdzam ile coś ma kalorii ale nie jestem dobrze pewna.

Zaczęłam znowu z pro ana  po ponad rocznej przerwie. Wtedy ważyłam 47kg, a ważąc się wczoraj waga pokazała 61,8 kg. Nie wiem jak to zrobiłam, to straszne.
Mam motywacje poniekąd założenie bloga jest tą motywacją również

                                                                                                                 Trzymajcie się   A :)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz