środa, 21 października 2015

Cześć
Dzisiaj był dobry dzień.
Po szkole byłam u znajomego i częstował mnie michałkami ( cukierki) ,delicjami ,ciastkami itd. Zresztą wiadomo jak to jest w gościach i wiecie nie tknęłam niczego. Zadowolona jestem z siebie. Naprawdę pracuję nad silna wolą.
Z geografii rozszerzonej, z kartkówki dostałam 5 . Więc to dodatkowo spowodowało, że się dziś uśmiechałam.

 Bilans:
śniadanie: owsianka - ok.245 kcal
2śniadanie: banan - ok.90 kcal
obiad: krupnik z kromką chleba - ok.300 kcal
kolacja:2 kanapki -ok 300 kcal
2 kawy z mlekiem - ok.30 kcal ?
 Razem : ok.965

Cwiczyłam dziś:




Męczący był dziś dzień, padam na twarz i nie dałam rady więc poćwiczyć

Trzymajcie się A :D

5 komentarzy:

  1. Witaj,
    Pierwszy raz do Ciebie zaglądam i powiem szczerze, ze bardzo podoba mi sie Twoje podejście do całej sytuacji.
    Super, ze dodajesz filmiki z ćwiczeniami, moze w końcu zacznę znów ćwiczyć systematycznie.
    Gratulancje, ze nie poddałaś sie pokusie! :*
    Oooo, rozszerzona geografia, możemy sobie przybić piątkę!
    Bardzo ładny bilans, i jejku, ja tak dawno krupniku nie jadłam, a tak go uwielbiam, trzeba to zmienić!
    Trzymaj sie cieplutko i powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za tak ciepłe słowa, wiedz, że bardzo mnie to motywuje :**. W takim razie przybijam piątkę - rozszerzona geografia :)

      Usuń
  2. Kochana jestem pełna podziwu dla Twojej silnej woli :* Bilans jest śliczny i do tego jeszcze tyle ćwiczeń- Brawo!
    Gratuluję też 5 z geografii ,podziwiam Cię za to rozszerzenie . Powodzenia dalej ! :* Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo za piątkę i za silną wolę!
    Poza tym, bardzo podoba mi się to, że wrzuciłaś te filmiki. Jak ktoś mówi, że ćwiczy i mówi, co ćwiczy, jestem bardziej zmotywowana do działania, więc możesz być dumna, że zmotywowałaś takiego lenia, jak ja. :P
    Zapraszam do siebie. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :* Nawet nie wiesz jak takie słowa motywują mnie do tego by regularnie ćwiczyć.

      Usuń