sobota, 24 października 2015

Cześć
W czwartek i piątek nie było najlepiej. 

Ostatnio Ewa Chodakowska na swoim profilu na facebooku  napisała: "Kiedy zrozumiesz, że nikomu nie musisz niczego udowadniać, że nikomu nie musisz specjalnie imponować, poczujesz się wolna..
Rób to co czujesz i rob to co do ciebie należy, nawet jeśli przyjdzie Ci to robić w pojedynkę!"
I wiecie, gdy to przeczytałam zrozumiałam, że ja naprawde nie musze nikomu nic udowadniać i że sama dla siebie jestem najważniejsza.

Bilans:
-musli z jogurtem greckim
-poł szklanki kaszy jaglanej z musem dyniowym
- dwa pulpeciki w sosie pomidorowym
Nie lubie liczyć kalorii gdy nie mam wagi kuchennej, już o tym wcześniej pisałam więc na razie nie będę ich liczyć, nie czuje takiej potrzeby. Potrafie mniej więcej oszacować ile niektóre produkty mają kalorii.
 
Ćwiczyłam dziś:



Ps.Waga pokazała dziś 60,3kg więc dążęmałymi kroczkami do celu
Trzymajcie się A :)



1 komentarz:

  1. To prawda, jesteś wolna i nikomu nie musisz nic udowadniać ;) świetnie ci idzie.
    Trzymaj się cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń